Beheren van een subsidieaanvraag
Heeft u een subsidieaanvraag ingediend? Dan beheert u deze in het Subsidieportaal. Als er nieuws is over uw subsidieaanvraag kunt u dit terugvinden in het Subsidieportaal. U ontvangt een e-mail als er een nieuw bericht klaarstaat. Alle acties rond een subsidie handelt u in het portaal af, zoals:
- gegevens wijzigen;
- veranderingen melden;
- rapportages indienen;
- een subsidie vaststellen.
In het Subsidieportaal kunt u onder het tabblad ‘Mijn subsidies’ de gegevens terugvinden die u heeft ingediend.
- Klik in het Subsidieportaal op de naam van een eerder aangevraagde of verleende subsidie om een detailoverzicht te zien.
- In dit overzicht vindt u onder het kopje historie uw aanvraag terug, bijlagen die u heeft meegestuurd en besluiten die zijn genomen.
Lees meer in de handleiding Indienen subsidieaanvraag, mijn aanvragen en mijn subsidies (PDF, 2 MB).
Inloggen met DigiD of eHerkenning
Om de veiligheid en betrouwbaarheid van gegevens in het Subsidieportaal te waarborgen, kunt u alleen inloggen met DigiD (voor particulieren), eHerkenning (voor organisaties) en eIDAS (voor EU-burgers). Op de pagina Inloggen met DigiD of eHerkenning vindt u meer informatie.